Årets studentfirande
Den 29 maj är det dags att fira årets avgångselever med blommor, jubel och lyckönskningar.

Med start kl:14.30 sparkas klasserna i årskurs 3 på Nordenbergsskolan ut, och tas emot av nära och kära på Studentkullen. Varje klass kommer att springa ut i tur och ordning med några minuters mellanrum.
Efter utsparken avslutas dagen och klasserna beger sig vidare till sina studentflak. Ingen marsch kommer att arrangeras.
För media kommer det att finnas en mediahörna på skolans område.
Ordningen för klassernas utspark och mer information hittar ni härfinns på
Rekommenderat för dig
Publicerad: 20 maj 2026
Lämna synpunkter på sidan
Skriv ut